Upamo, da ste si prvi del teme “Vključite matematiko v dnevne aktivnosti otroka” prebrali in tudi poskusili. V kolikor ga še niste vas vabimo k branju 1.dela. Kot napovedano se bomo v drugem delu dotaknili zabavnih načinov vključevanja vsakodnevne matematike s področij geometrije, merjenja in odstotkov.
GEOMETRIJA
Koti , koti , vsepovsod so !
Vprašajte vašega otroka naj v hiši najde predmete, pri katerij je kot 90°, predmete s koti manjšimi od 90° in predmete s koti večjimi od 90°.
Občrtaj stranice predmetov. Katere like predstavljajo?
Otroku dajte predmete (3D objekte) kot so: škatlice, pločevinke, plastenke. Otrok naj pripravi list papirja in svinčnik. Predmet, ki ste mu ga dali, naj položi na list, tako da je ravna ploskev na listu. Obrišite predmet in poimenujte ter opišite obliko, ki ste jo narisali na list.
Idelovanje čestitk in voščilnic!
Izrežite več oblik, ki so všeč vašemu otroku, npr. krožci, zvezdice, srčki, trikotniki. Otrok naj naredi rob čestitke tako, da oblike, ki ste mu jih izrezali, nalepi na rob.Toda prej naj te oblike postavi v vzorček (npr. 2 srčka, 1 zvezdica,1 trikotnik, nato spet 2 srčka, 1 zvezdica, 1 trikotnik,… Ali pa naj da npr. na vsak kot zvezdico, vmes pa nelepi krožce, ali pa tako kot je prikazano na spodnji slikci).
Simetrično izrezovanje!
Pokažite otroku, kako simetrično striči, da dobi lepo izrezane oblike. Dva primera sta prikazana spodaj. Otrok naj vam pokaže simetrične osi.
Pusti Komentar